Dersom du ønsker å returnere en vare, følger du samme fremgangsmåte som ved bruk av angrerett under.

Angrerett

Du har vanlig angrerett som angitt i angrerettloven hos servlab. Det betyr at du innen 14 dager etter du har mottatt varen kan gi beskjed om at du ønsker å angre ditt kjøp. Etter dette har du ytterligere 14 dager på å returnere produktet.
Innholdet må returneres ubrukt, med faktura og i originalemballasjen. Porto betales av deg. Ta vare på kvittering fra posten når du sender varen.

Vi gjør oppmerksom på at det ikke er angre- eller returrett på nedlastbare produkter.

Vi har angrerettskjema her på siden.
Du trenger ikke å fylle ut og legge ved angreskjema, da dette ikke er påkrevet fra vår side.

Du kan også levere returen på vår adresse. Sørg for å ha med ordreseddel fra ordren. vi vil da sørge for at varen blir returnert. Tilbakebetaling blir utført på samme måte som ved en postlagt retur.

 

 

 

Varer som returneres skal sendes til følgende adresse:

Johannessen Servlab

Tveitenveie 16

3186 Horten

 

 


Reklamasjon

Er det feil eller mangler ved leveringen eller på varen, ta kontakt med oss. Vi vil da finne den beste løsningen i samråd med deg.

Ved reklamasjon skal varen ikke sendes tilbake til oss før vi har avtalt en løsning.

Tilbakebetaling

Kort / Vipps
Har du betalt med kort eller Vipps, vil beløpet tilbakeføres til deg via vår betalingspartner med en gang vi har registrert returen. Vanlig behandlingstid for dette er 3-5 virkedager.

Faktura

Dersom du returnerer en vare og du har betalt med faktura, er vi avhengige av at du opplyser oss om kontonummer for tilbakeføring – vi har ikke dette tilgjengelig.

Har du bestilt med faktura men ikke betalt enda, trenger du ikke gjøre noe, vi sletter utestående beløp automatisk.